Netwerken is steeds meer van belang voor (startende) ondernemingen. Dit was de reden om samen met Napkins het netwerkevent Dates4Business te organiseren. Om het event uniek te maken hebben wij (zakelijk) speeddaten bedacht. Dit houdt in dat organisaties in korte gesprekken kennismaken met elkaar, en je zo iedereen kan spreken zonder dat je zelf op iemand af hoeft te stappen. Dit maakt netwerken …
Kindervermaak op je event
Stel, je organiseert een bedrijfsfeest, bruiloft of een andere evenement waar veel kinderen rondlopen, hoe zorg je er dan voor dat kinderen het naar hun zin hebben en waarom is dit zo belangrijk? Wanneer kinderen zich vermaken zorg je er ook voor dat de ouders het naar hun zin hebben en langer zullen blijven op het evenement. Hier een aantal …
Hoe bereid je je voor op een zakelijke speeddate?
Je ziet het steeds vaker langskomen: zakelijk speeddaten. Wat houdt het in? Wat komt er allemaal bij kijken als je naar een georganiseerde zakelijk speeddate gaat en hoe ga je goed voorbereid op stap? Je leest het hier! Zakelijk speeddaten is een snelle, actieve, laagdrempelige, maar bovenal leuke manier om je netwerk uit te breiden, om kennis te maken en …
We hebben een nieuwe stagiaire bij Team4Events
Het jaar is pas één maand bezig en we hebben er een nieuw gezicht bij. Na een lange tijd hebben we weer een stagiaire! Julia stelt zich in deze blog even en vertelt wat ze komt doen bij Team4Events. Wie ben ik? Mijn naam is Julia, 22 jaar. Ik ben een derdejaars student van Kunst en Economie. Nee, ik doe …
Team4Events op de Vakantiebeurs
Deze week is de Vakantiebeurs in volle gang en wij zijn er weer bij! Net als vorig jaar organiseren wij de stand van Kids-Campings.com. Deze stand is één grote miniclub waar kinderen zich kunnen vermaken en de ouders terecht kunnen voor informatie. Hiernaast zetten wij personeel in voor de Campeggi en Villagi stand. Hier lees je meer! De Vakantiebeurs De …
Hoe organiseer je een goede kerstborrel en nieuwjaarsreceptie?
Nu de kerstvakantie voor de deur staat zal je waarschijnlijk vandaag of morgen er niet aan ontkomen: de kerstborrel. Daarna ga je (meestal) lekker je nog resterende vakantiedagen opnemen om vervolgens weer terug te komen in januari voor een nieuwjaarsreceptie. Hoe cliché deze evenementen ook zijn, het zijn toch belangrijke en waardevolle momenten voor een bedrijf om je van je …
Workshop creativiteit onder events op Hogeschool TIO
Deze week mocht onze Projectmanager Dana een workshop creativiteit in evenementen geven aan alle tweedejaars studenten van de Hogeschool TIO in Rotterdam. De hele week zijn zij bezig met het ‘TIO Career Event’ waarbij ze zich verdiepten in een echte opdracht voor het UWV. Geen fictieve case maar een serieuze aanvraag waarbij maar één groepje van alle TIO vestigingen kan …
Team4Events op Atout France’s eerste #FeelFrance-event voor online influencers
Op donderdag 16 november organiseerde het Frans bureau voor toerisme Atout France haar eerste editie van het #FeelFrance-event voor online influencers. Het event was opgezet voor online beïnvloeders zoals bloggers, vloggers, Youtubers en Instagrammers. Team4Events was hierbij! Team4Events voor Atout France Het event werd gehouden bij Strandzuid in Amsterdam, waar zo’n vijftig influencers die zich op internet richten aanwezig waren. …
Meertalig personeel
Op het gebied van personeel zijn er natuurlijk trends. Waar is op welk moment de meeste vraag naar? Uiteraard zijn er standaard eisen zoals gemotiveerd en goedlachs personeel. Bijna ieder bureau geeft dit als USP aan maar wat onderscheidt ze nou echt? Eén van onze USP’s is dat wij meertalig personeel hebben. En nee, niet alleen Engels. Want iedereen in …
Waarom zijn animateurs de perfecte promoters?
Zijn animateurs de beste promoters? Het toerisme in Nederland brengt zo’n 75 miljard euro op. In 2016 gaven Nederlanders samen 3 miljard euro uit aan binnenlandse vakanties en 12,6 miljard aan buitenlandse vakanties [1]. Een grote markt. Volgens een onderzoek, uitgevoerd door animatiewerk.nl, wordt animatie op campings belangrijk gevonden door zo’n 85% van de Nederlandse campingbezoekers. Niet voor niets wordt …